2005年8月30日星期二

2005年8月28日(日)

今日我地落屯門行佐陣街, 買佐好多立雜野, 然後就搭西鐵落元朗睇佢地比賽, 雖然都估到佢地應該唔會輸, 但係成日都係輸第二局要打第三局既? 我覺得佢地既攔網「厲害」佐哩, 不過我成日聽佢地開會講呢樣野都講佐好耐, 希望佢地會越黎越進步哩~

然後我地去一齊食飯, 我覺得佢地隊波真係臥虎藏龍, 我覺得senpai已經算變態架啦, double degree, 剛剛讀完master又報佐個中大course, 又再報讀日文, 仲話日文只係算「興趣小組」, 其實仲打算讀PhD... 然後原來隊?面仲有一個變態既, 本身已經係master, 黎緊打算讀DBA, 之前既「興趣小組」係學佐?船, 兩個變態佬都覺得而家大學生通街都係, master亦都越黎越普遍, 所以應該要再上一層讀埋個doctor... (我呢D通街都係既「大學生」, 仲要未畢業果隻, 幾時先會追到上去呢?)

今晚食飯既話題係投資理財, 隊中有一個做港島區既地產經紀, 目標係三十?前搵到一百萬, 雖然我同佢唔熟, 但一早已經覺得佢個人好aggressive好有目標. 再睇番自己, 覺得自己好鬼無用, 好似無專長無目標, 事業方面, 都只係一個搵果萬零蚊一個月既小薯仔, 唔慌有得升職, 即使升職, 只係個title會變做supervisor (我以前係舊TDK夠叫做爛鬼supervisor啦, 咁又點0者~), 但做既工作都係同一樣既野... 其實關於前途既問題, 我一直好迷惘, 亦都有問過好多人有咩睇法, 到而家我都唔知自己想點. 只係知道我自己既英文會話同日文都在不斷退步, 因為工作上根本好少機會講.

有D朋友會覺得, 我公司返五日, 又有交通津貼, 一年出兩次bonus, 又有公司旅行, 有免費全身健康檢查, OT有allowance, 生日有錢收等等, 覺得好好, 成日問我公司請唔請人; 我都同意呢度係好好, 我有D同事係出面好多公司做過, 總結都係話我地而家公司既福利係好到顛架(但日本公司係出名好福利架?...)~ 但係度我只係一個好低級既小職員, 工作上無咩發展, 無咩機會咁. 好多同學/舊同事都叫我出去「闖」下, 但係我既藉口就係而家仲讀緊書, 呢份工可以好好咁遷就到我讀書既時間, 成日話兩年後畢業先算, 其實我覺得自己係呢間公司係貪圖安逸, 不思進取...

我都有諗過如果真係畢業之後, 我條路應該點行呢? BBA都係通街都係, 日文又已經退晒步, 又無咩工作經驗 (係舊TDK果兩年幾根本咩都無學過 [其實我自己性格都有問題, 細膽又怕醜, 如果果兩年我放膽D日日同我老細傾計吹水, 我既日文應該會進步神速, 唔駛好似而家咁, D日文仲衰過剛畢業果陣]; 到而家呢間公司都只係收單, 入單, 出貨, 聯絡, 執手尾, 處理蘇州X, 其實除佐日文果部份之外, 中五畢業既都識做哩), 出到去我可以做D咩呢? 或者應該做D咩好呢? 我真係唔知... 有時覺得自己一畢業係咪已經入錯佐公司呢? 我應該入一間細公司, 所有工作都一腳踢, 起碼真係學到野; 入到大公司雖然係福利好, 但係工作上分得好清楚, 你永遠只係識得自己負責果part工作, 即使你想學下其他野, 其他部門根本唔會比你叉隻腳埋去, 學/識既野都好唔全面.

暫時黎講, 未畢業前, 我會好努力咁讀完佢, 要first hons畢業; 另外如果有時間, 真係要溫番下D日文, 有好多基本文型真係唔記得點用點轉型, 我希望畢業果年就去考埋個日文一級.

2005年8月27日(六)

今日senpai都要返學校開會, 我就部署佐幾日, 打算今晚煮飯仔, 比個驚喜佢, 因為之前我考試佢又陪我又照顧我起居飲食, 到我考完試都應該做番D野. 於是我下午趁佢返佐學就落元朗買菜, 然後大袋細袋咁返屋企, 我唔知有無比人呃呢? 買佐兩條紅蘿蔔, 一條青蘿蔔, 要成廿蚊, 乜咁貴既咩? 買條粟米, 細細條又幼, 收我三蚊, 係咪架? 返到去我就收埋D野換過套衫唔比佢發覺我出過街, 因為我知佢放佐工會返一返黎先會再出去練波, 於是我返到黎就係屋企吸下塵.

等佢七點出門口去練波, 我就開始煮飯, 我都係一個煮飯白痴, 只係煲青紅蘿蔔瘦肉湯, 發覺屋企無果D刨皮刀, 於是用刀批皮, 批走晒D肉; 打算整栗子炆雞翼, 唔知點解D栗子煲極都去唔到皮, 我又要用刀仔批皮, 又係批走晒D肉, 一係就整到成粒栗子散晒, 仲要搞佐成個鐘, 結果栗子炆雞翼變佐栗子煲雞翼, 又唔入味, 又落得太多水, 都唔係我想像中果樣野; 然後炒菜, 我都無落水炒, 只係中途cup過蓋焗下佢, 唔知點解永遠炒菜都炒都一pat, 水汪汪咁, 係咪唔可以cup蓋既呢? 但我記得我阿媽炒菜都會cup下蓋, 都唔會炒到水汪汪咁架? 我最滿意都係煎銀鱈魚, 但係其中一條比我煎到甩皮甩骨分佐屍... 結果餐飯我由七點半開始煮, 煮到十點半先搞掂, 好失敗...

今日我仲去佐A-LOOK度配眼鏡, 其實我都無打算今日配, 我只係去換鼻托而已, 但睇睇下又睇中佐副, 我諗住A-LOOK果D眼鏡好平既0者, 最多咪三, 四百蚊, 點知個staff話我唔應該再配玻璃鏡, 應該配纖維鏡, 可以防UA, 防電磁波, 呢樣果樣, 成七百幾蚊; 仲sell一隻deluxe既, 話非球面鏡, 要成千蚊, 痴線架? 最後我揀佐七百幾蚊果隻, 但事後諗番覺得自己好似比人呃咁, 其實對鏡片駛唔駛咁貴架??

2005年8月26日(五)

今日係公司追單追貨追資料追到自己都覺得自己煩.

放佐工我地去中環既Mozart食奧地利菜, 我例牌又係唔多識睇餐牌, 我淨係知有D腸, 有D薯蓉之類, 其他果D都唔知係咩黎既, 睇黎我都要惡補下D英文餐牌用字先得. 我地叫佐個頭盤, 可以形容為炸菇菇, 幾好食幾特別; 另外叫佐兩個main courses, 一個係菠菜餃, 一個係腸, senpai話奧地利都係近德國, 所以都係食腸多. 雖然眼見份量唔係好多, 但係唔知點解都食到好飽.

成日可以去試新餐廳, 好開心~~

2005年8月23日星期二

2005年8月22日(一)

我飲佐一個月既士多啤梨味, 終於可以轉飲青蘋果味, 青蘋果味好飲好多呀, 真係似青蘋果味的~ 但唔知對我係咪有效呢? 之前士多啤梨味話排毒美顏, 可能我皮膚一向差已經無得救? 我覺得好似無咩分別咁既??

今朝早返到黎公司toilet, 見到其中一格度門竟然甩佐出黎, 厲害~! 緊係哩, D人痴痴地架, 有時鬼咁大力咁?門, 好似度門同佢有仇咁, 有時真係比D人既關門聲嚇死, 關門細力少少都唔怕死呀? 都唔明D人點解下下要出盡力咁?門... 討厭~!

今晚收到稅局既信, 發覺原來有得退稅, 好開心~ 因為我take既part-time degree, 所以可以減免進修果部份, yeah yeah~! (雖然只係退番百幾蚊...) 不過我人工咁低, 即使要交稅都係交果少少錢, 傻瓜佢要交既稅差唔多係我既十倍, 好肉痛... :p

同埋今日check過銀行戶口, 果三千蚊scholarship終於都過佐戶了, 有錢交學費哩~~ 貧苦學生, 嗚嗚~~

2005年8月22日星期一

2005年8月20日(六)

今晚要返學校考試, 唔係好夠時間答, 寫到手軟, data analysis果part顛架, 條題目得3分, 但你要答3個tables既野, 3分要答成版幾紙, 痴線架~~考完試之後返朗屏等佢地練完波食飯, 今晚食得唔飽, 所以無咩心機, 其實我無發脾氣呀, 只是我係一頭豬, 有得食就好開心; 無得食就無心機. 其實我係知你為我好架, 因為我平時實在太大食了, 完全無節制, 食大晒個胃, 我自己食野都應該收歛下~

2005年8月19日(五)

成日都係咁, 當我好多時間既時候, 工作上就好順利無咩突發事; 但當我好唔得閒無時間果陣, 就麻煩事多多.

本來我今日請佐半日假, 因為聽日又考試, 打算下午返屋企溫下書, 本來十二點半可以走得, 點知到最後兩點鐘先搞掂晒D野走人, 仲要係lunchtime都無去食飯, 繼續係位度做野, 否則我諗三點鐘都走唔到...

第一樣麻煩事就係尋日臨放工有個OS打黎話TMH幫日本做佐個item, 但係未有單, 所以要當sample咁寄比人, 但係收錢就另作安排, 個OS打黎問我應該點樣收錢. 我都係佢打黎話我知呢單野我先知有件咁既事 (大陸班人餐餐都係唔到最後一分鐘都唔通知你, 大安旨意咁, 但到最後一分鐘通知你果陣就話急急急, 咩都要趕住出貨, 痴線架!), 我反問個OS一句: 「呢D野唔係應該日本人自己傾掂數既咩?」 個OS竟然話我知日本人自己都唔知... 0下? 日本人都唔知, 點解我會知既? 之前都無試過D咁既case, 加上佢唔打黎話我知我都唔知有單咁既野, 我又點會知應該點收錢呢? 於是我唯有send mail問大陸D日本人同engineer, 佢地既答覆係唔知喎(我都預佐會咁答), 佢地淨係知將件野送去香港warehouse就OK啦喎~ 收錢既野阿清水話會處理喎. (餐餐都係咁, 你地將D野送晒落黎就好似唔再關你地事咁, OK, 我都預佐幫你地執手尾/幫你地處理D蘇州X, 但唔該都預早通知我一聲呀, 知唔知你地送落黎香港既野就係要我安排出貨架!! 有時連送貨地址都無, gross weight又話唔駛理, 係咪傻架?) 好彩個OS尋日打黎等我知道有件咁既貨要走, 否則「正常」黎講我都係要今日安排出貨先知有件咁既野, 然後又周圍問人件貨應該寄去邊, 當sample寄定當咩野寄... 好在呢D資料我尋晚就已經問清楚晒, 否則今日就要?時間周圍問. (有時仲要唔知問邊個先得, 個個都話唔知)

第二樣麻煩野就係馬拉出貨, 人地話每個禮拜都要400K呀, 都唔知點解生產上成日都話有問題, 好彩今日都有200K比到人, 否則人地停line賠錢我唔知邊個死. 但衰在應承人今日出到200K, 但係今朝早淨係收到87K既單, 淨底果百幾K仲係廠包裝緊, 未有準確數量, 所以大陸班人唔肯入數, 所以出唔到單住喎~ 你比得果87K我有鬼用咩, 走就200K安排一齊走架啦, 唔通一日內分兩個shipment咁無聊咩? 今次仲要direct比個客而唔係送去TDK Malaysia喎, 你唔係要我分開兩張DO做呀?? 我點都要等埋果百幾K單入埋數先可以走. 而且個客急到死(其實係大陸成日跟唔到納期), 希望安排到聽朝早機走, 但係另外果百幾K又遲遲未有單, 搞到我唔知等埋好定做佐果87K好, 一陣等埋晒先做又驚落唔切booking飛聽朝早機; 唔等既話又白白痴痴分開兩個DO? 今日算好了, 點幾鐘就收到另一張單, 平時玩下手要三點幾四點先收到, 咁我就唔駛放假了.

第三樣麻煩野係深圳office今日停電放假, 我應承佐個大陸IS幫佢做DO, 因為趕住星期六要送到個客度, 張單我尋晚已經話急, 問大陸可唔可以開佐先, 點知今朝早返到黎話有問題, 仲係度選別緊(救命呀~), 所以我又一定要等埋呢張單做埋DO先走得. 餐餐都係咁, 一早話明急到死果D, 硬係有問題出唔到黎; 無話急果D就好鬼快好鬼順利咁出到貨, 真係激死人~~

於是我成朝早一滴水都無飲過, 想食幾塊餅乾當早餐0者, 都唔得閒食, toilet完全無去過, 成朝早係位不停手...

2005年8月15日星期一

2005年8月14日(日)

金雅係台灣放暑假返黎, 我地今日約佐飲茶; 本來明明約好晒, 我都已經一個星期之前約定架啦, 點知最後都係0係我預計之內, 會放飛機果D果然都放晒飛機. 我黎緊17號同20號夠要考試啦, 但食一餐飯要花你地幾耐時間呢?? 相反金雅隻腳受佐傷, 行路好辛苦咁一柺一柺地都出黎同我地食飯... 已經一年都唔知見唔見得到一次架啦, 如果換轉係我返黎放暑假, 想約番D舊同學出黎食餐飯, 最多咪用你地兩/三個鐘, 但連果少少時間都吝嗇既話, 我一定會覺得心淡囉, 這樣算是朋友嗎??

估唔到娟娟同金雅都認得senpai, 金雅仲可以叫得出佢全名添, 果然厲害.

跟住我地過佐置樂去抄data, 食粉仔同豆腐花, 跟住就返屋企, 佢打機我溫書(嗚嗚~~), 然後夜晚就同阿媽去食韓國燒烤, 好飽~ 但比較下我都係覺得阪門店好D喎.

呢輪既生活實在太寫意, 唔係食就玩, 不經不覺又肥番... 最激氣係瘦果陣就瘦係上圍喎, 肥果陣又唔見肥番係果度, 淨係肥係下半身, 唔制呀! 還番果3cm比我呀!!! 乞人憎!!!!

2005年8月12日星期五

2005年8月12日(五)

尋晚等佢同同事滑完水一齊去食飯, 我地去佐旺角打邊爐, 跟住仲去佐許留山食甜品, 好飽呀!

呢排公司都唔算太忙, 我都可以偷到D時間溫書, 但估唔到我淨係0係公司偷雞黎溫書, 到呢一刻我已經溫晒星期三考既ECON, 好開心, 因為返到屋企就可以睇電視打機, 哈哈~~ 唔知係咪因為summer term既關係呢? 今個summer讀呢兩科, 都話淨係考mid-term之後既範圍, mid-term考過既野就唔駛考; 以前普通Sem A/B果陣唔係咁架麻, 即使mid-term quiz過既野, 到考試都仍然會考架麻~ 所以今個summer好似輕鬆佐咁, 考試要溫既野都少佐一半.

2005年8月11日星期四

2005年8月10日(三)

呢個星期唔駛返學, 所以日子都好似過得悠閒佐, 每晚都可以返屋企睇妙手仁心, 同埋剛剛買佐部PS2, 而家差唔多晚晚都會打下機, 我都係玩番D舊game, 最近玩緊我的暑假2, 電車GO!, 同埋碌骰仔, 遲D會買捉馬騮3. 我成日好想返到屋企可以打到機, 所以盡量「爭取時間」係公司溫書, 返到屋企就可以有時間打下機, 嘻~~

2005年8月9日星期二

2005年8月8日(一)

我唔明點解, 一返到黎公司坐低做野就腰骨痛, 痛黎痛去都係果個位, 由中學痛到而家, 都唔知可以點... 奇怪在唔係公司既話, 平時係屋企/出街食飯坐低, 無論坐幾耐, 又唔會覺痛架喎, 係返到公司坐低就會痛咁奇怪既?? 以前以為舊公司張?唔好坐啦; 去到而家新公司, 初初都無野架喎, 仲坐得幾舒服添, 但漸漸一坐就痛, 都唔知做咩...

另外呢排天氣炎熱, 出到街都有好多新驚喜(驚嚇), 正如ii話齋, 有D人背脊好肉過我心口都可以著露背裝; 有D人手臂粗過我小腿可以著小背心; 有D人小腿粗過我大脾可以著超短裙; 有D人分唔到佢前後既可以著低胸deep V; 有D人條腰圍住三條士啤太可以著露臍衫低腰褲... 有時真係歎為觀止~

有一次仲恐怖, 有個應該係自由行既阿姐, 外面淨係著一件白色近乎透明既see through衫, 但?面無打底淨係戴個bra, 佢咁樣有著同無著衫都根本無分別, 離遠都可以睇得清楚佢個bra bra係咩圖案咩款式, 成條parklane既人為之側目...

2005年8月8日星期一

2005年8月6日(六)

今日星期六, 本來佢話今日無野做, 淨係夜晚去佢舅母屋企食飯, 點知尋日先知原來今日要去睇下個球証班, 佢叫我都一齊出佐去, 本來話去睇一睇就走, 但係一等就四個鐘, 我實在等到發?憎, 如果係平時等都無咩所謂, 但係我就黎考試, 諗諗下如果呢幾個鐘係屋企溫下書你話幾好呢? 所以越等越?, 等佢做完晒野, 我知自己已經黑晒口面, 但係真係好煩燥, 再加上身體問題既困擾, 所以都控制唔到自己既面部表情... 真係對唔住~

2005年8月5日(五)

好辛苦咁又捱完一個禮拜, 終於等到星期五~ 放工之後我地去佐赤柱食飯, 然後返屋企睇電視, 好開心可以睇到少少妙手仁心同尋秦記, 因為真係好耐無睇過電視, 好開心~

2005年8月3日星期三

2005年8月3日(三)

有時, 真係越黎越頂唔順公司班同事.

或者我地既CASE比較特別, 我和另外七個同事本來是元朗工業村既公司, 雖然同尖沙咀呢度大家都是under同一個集團, 但實質上卻又是兩間不同的公司. 去年十月因為元朗工場要搬上大陸, 所以元朗工業村的同事, 大部份都要跟住間廠返大陸工作, 少部份同事便「分配」到尖沙咀office上班. 我知道當初傾轉公司同接收staff這問題, 元朗和尖沙咀兩班高層傾得並不愉快, 元朗社長希望尖沙咀能接收所有元朗廠的staff, 但尖沙咀當然並不十分願意, 最後, 可能是施捨還是人情什麼的, 最後我和另外七個同事出了來尖沙咀office上班, 其他人都返晒大陸工作.

出了來, 覺得這兒大部份同事都是怪怪的, 很冷淡, 不會打招呼. 記得有一次在lift口和一個同事講早晨, 她的反應竟然是以鼻孔來噴氣並「晤」了一聲便算... 有些則是大家碰面, 我的早晨還未開口, 對方就已經擰轉了臉, 目無表情. 遇上這樣的人, 後來我也不會主動打招呼, 以免再換來一面屁; 當然有少部份同事表面上是nice的, 例如見面會微笑, 會打招呼, 但這類同事數目卻不多.

我的部門的人當然亦很古怪, 大家同事之間很少交談, 工作時間係靜到烏蠅飛過都聽到, 見面唔打招呼, 返工唔講早晨, 放工唔講拜拜, lunch都是自己返埋位食飯, 連其他元朗同事都說我部門的人很古怪, 他們形容我部門的人的形容詞有: 古肅, 精神有問題, 小家, 古惑... 等等.

後來漸漸感到, 尖沙咀的同事覺得我們出了來, 會分薄了他們什麼似的, 好似我地出佐黎, 佢地會蝕底佐D咩咁, 例子如下:

早上八時多, 日子為臨近加人工的月份:
尖沙咀同事A: 你咁早返黎做咩呀, 搏加人工呀? 咩都比你地(指我地元朗人)拎晒啦!!
元朗某同事A: ......

某日, 日子為臨近出B仔的月份:
尖沙咀同事B: 你知唔知七月無bonus出呀?
元朗某同事A: (feel到佢又想踩我地) 咩呀!?
尖沙咀同事B: 咪因為你地出佐黎囉! (但事實上係根本無咁既事, 公司年年賺錢根本唔會無B仔出; 七月我地咪又係照出B仔, 佢咁講係咩意思0者?)

所以大部份同事彷彿對我們充滿敵意般, 有時連工作上還是尖沙咀分番尖沙咀, 我們元朗人分番做元朗人咁. 我知道阿Paul成日開會都比人狂插, 但插佢既人, 平時表面上又無咩野架喎...

本來我一向都抱住與世無爭既心態, 河水不犯井水, 初初係度做野覺得都幾開心; 但漸漸我覺得好辛苦, 變得唔想再係呢間公司返工... 如果有一日我離開呢間公司, 唔係因為我工作上遇到唔開心既事, 因為即使工作上有咩困難我都會想辦法解決, 如果將來我走都應該係我頂唔順呢間公司人事上同制度上既問題, 日本人係管理方面真係唔多掂...

我知道出到黎做野一定係咁樣架啦, 即使我唔係呢間公司做, 去到第二間公司D人都會係咁. 不過我有D懷念以前元朗返工既日子, 人工雖然係低D, 但係比我既感覺warm好多, 諗番起我地以前定期舉行既聯誼活動; lunch係機械房同EDP房吹水傾計/捉波子棋/打機, 係元朗我有好多個可以傾到心事既同事, 但係呢度... 如果你無比人係背後講是非講閒話惡意批評已經好好了, 不要說會和其他同事傾到計...

2005年8月1日星期一

2005年7月30日(六)

今日是呆等日, 朝早師傅上佐黎幫我地睇TV天線, 因為房?面收唔到畫面, 後尾搞佐一大輪, 發覺原來應該係一個好簡單既問題, 總之最後都解決佐, 而家房?面都有電視睇了, 好開心~ 下午就等Samsung既人上黎睇新買部電視, 等到差不多四點幾先有人上黎, 佢話我地開佐個唔知乜鬼感應器, 所以D色會成日自己自動調較, 因此有影響, 叫我地關佐個sensor就無問題. 之後我就好乖咁做SPSS既功課(其實好想好想打機), 都唔知點解話明group project, 六個人一組, 到最後都係我自己一個人做晒咁濟既?? 又話盡快星期四做好send比我地睇, 點知影都無, 雖然即使佢地做佐, 我自己都會做一次睇下佢地做得0岩唔0岩, 但無理由咁不負責任架麻!! 如果我都唔做係咪成組攬住一齊死先??

之後去佐朗屏等佢地練完波一齊去食飯, 食完飯返到去又繼續做功課, 做到兩點九實在太?, 訓覺Z~Z~Z...

2005年7月29日(五)

唉, 我唔知點解尋晚竟然唔記得較alarm, 今日七點十先起身, 返到公司已經九點三.

難得今個月我一日都無遲到, 點知都係衰收尾既?! 我剛入黎公司果陣, 人事部經理話如果遲少少/間唔中遲一次, 可以叫老細簽番遲到, 咁就唔駛扣勤工; 但新老細又唔知道公司慣例, 想叫佢簽番遲到又問長問短, 來來回回幾廿個mail, 解釋完到最後佢明白整個story之後, 佢意思都係唔多願意同你簽, 咁麻煩以後遲到都唔再要求佢簽番了, 不過代價就係無佐$400勤工... 激死人, 準時佐成個月, 點知最後一日先走黎遲到, 有時真係好嬲自己, 點解會唔記得set alarm架?!!?

本來我之前仲諗住月尾埋數無咩野做, 想今日放病假抖下, 但我見成個月都無遲過到, 到最後果日先放病假扣勤工好唔抵咁, 所以決定都係唔放假, 但估唔到今日唔係因為放病假而扣勤工, 而係因為遲到而扣勤工, 衰D講句早知今日不負責任地放病假算啦... :P

放工之後係LCX同海運逛佐陣, 等senpai教完水, 我地就一齊去佐玩具反斗城買PS2, 跟住就去佐灣仔新鴻基中心既Milano食意大利菜, 好開心啊~~