2011年10月27日星期四

無聊遊赤柱

國慶假期, 難得流沙包無野做喎, 於是可以一齊去街街.

流沙包早前買咗個新鏡頭, 於是我地去赤柱影吓相.

流沙包一路影, 一路讚個新鏡頭影出黎D景有幾wide有幾靚, 我話"得啦, 你唔駛專登講呢D野比我聽, 令我覺得你買呢個新鏡頭係幾咁值架喎~"

赤柱大家都去唔少啦, 無咩特別野值得講, 淨係post相算lu.












 

2011年10月24日星期一

日式網燒放題@和光日本料理

下午食完個不知所謂既lunch, 夜晚就去咗食日式放題.

今次呢個係$155"和光日本料理"任食日式網燒放題2小時, 加送海鮮拼盤(原價$278).

http://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/offer/1215

呢度既食物種類都算幾多, 質素亦都唔錯, 不過狂食肉真係幾辛苦, 食完呢餐, 黎緊真係要食得清淡D呀!

另外, 埋單果陣要比加一服務費. 同埋相對於佢原價$208黎講, 呢個團購真正只係得75折, 並唔係佢所講有44% OFF咁多囉, 佢個計法有取巧. 





2011年10月21日星期五

團購消費日(上集) -- Pancake Colours三道菜午餐, 不知所謂!!

之前喺Yahoo團購買咗一個lunch, 一個dinner, 好巧合地我喺同一日用晒呢兩個團購.

第一個係$28 Pancake Colours三道菜午餐(原價$88) 餐湯+主菜+乳酪雪糕+飲品 三道菜完美午餐.

http://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/offer/1563

呢間餐廳真係不知所謂! 我忍唔住要喺度彈到佢飛起.

首先, 我地一上到去, reception無人喺度, 無人招呼, 都算. 問題係我地周圍搵人, D侍應唔知去晒邊囉... 同埋一上到去個感覺已經好差, 環境肉酸, 空氣漂浮住一陣"up"味, 佢果D所謂既型格designer chair, 已經爛溶溶囉... 感覺好唔衞生.

然後D侍應個個好似遊云咁, 我地落晒單, 奇怪佢點解唔問我地要咩乳酪雪糕就行咗去. 於是我主動問要唔要揀埋乳酪雪糕, 佢先至話雪糕漿未返, 改咗做布甸. 吓? 你一早又唔講? 乳酪雪糕變咗布甸, 已經貨不對版啦(最激氣係佢個布甸勁難食, 都唔知乜黎架, 下文再講).

今次呢個午餐, 係包括:
-餐湯一客
-主菜一份(任選一款價值$47或以下的扒類, 薄餅, 意粉或飯麵類)
-飲品一杯(冷熱均可)
-乳酪軟雪糕一杯

我地只係三個人, 一個要綠茶, 兩個要麥茶, 都唔係太複雜啫, 但都落錯單, 黎咗三杯綠茶.

然後我同事問侍應攞刀, 又係一去無回頭囉...

我地已經唔係十二點半/一點果段繁忙時間去, 我地上到去時 D客已經唔多, D侍應都可以咁既款, 好難想像繁忙時間果陣佢地係點招呼D客.

我地幾個同事食完, 超唔滿意呢一餐. 同事A話:"算啦, 呢餐只係$28, 都唔會期望咁高".

但同事B就話"佢個marketing咪就係唔掂囉! 你搵得團購合作, 都係想做好間餐廳, 等D人可以再返黎食啫. 你要D人肯返黎再幫襯, 唔係話你團購價$28, 你只係比到$28既野出黎; 而係你原價係$88的話, 你要比人覺得就算比番$88正價黎食都抵, 所以你比出黎既野應該要over $88才是嘛(呢餐飯原價話係$88, 但我覺得根本唔值$88囉!! $48都比多佢. $88我喺尖沙咀可以大把選擇, 食得更好啦!)."

我就話"咪係囉, 你質素咁差就咪鬼搞團購啦. 你唔整團購, 我唔會知你間野咁差咁唔掂, 唔會去批評你; 而家我試過一次啦, 你即係比機會我喺blog勁彈兼周圍同人講唔好黎食啫, 係咪仲適得其反呀?"

可能你睇完會鬧我, 駛唔駛咁呀? 好又一餐唔好又一餐啫, 唔駛鬧到咁盡呀? 但我寫blog就係想抒發意見, 好食既我會勁讚; 難食既我會勁彈, 就係咁簡單.

上到去佢話得番紅湯喎... 碗湯唔好飲, 而且完全唔熱, 只係微溫, 我最憎食D唔夠熱既野!:



呢個係我叫既咖喱軟殼蟹炒飯, 味道唔錯, 但又係唔熱架囉... 我唔介意你一早整定, 但唔該你保持好D個熱度呀~!:



同事既紅酒燴牛尾飯, 兩位同事不約而同都無食個西蘭花, 因為佢地話覺得無洗過喎:



呢個唔知乜鬼布甸, 硬掘掘, 完全唔係布甸個質感, 我覺得似大菜糕多D; 同埋個味道勁難食, 完全食唔出係乜野味, 不知所謂!!:

2011年10月18日星期二

機場半天遊

中秋節假期, 我同流沙包去咗機場.

我地當然唔係去旅行啦, 只係去機場行吓.

當日我地主要喺terminal 2, 去之前上過機場網頁睇, 見到佢話terminal 2有航空探知館, 星光無間, 挑戰擂台等等, 好似好吸引.

點知... 令人失望囉...

先講挑戰擂台, 即係類似電視節目果D, 用足球/棒球打九宮格. 另外仲有一D out晒既街機囉...

再講星光無間, 要廿蚊入場費, 入去打個白鴿轉, 完全無野睇架囉!! 雖然話果廿蚊入場費可以喺場內當現金消費, 但無乜野你喺買得落手... 奉勸大家唔好嘥錢嘥時間入去.














再到航空探知館, 地方唔算大, 對我黎講亦完全唔吸引...








最後有個地方比大家試玩Playstation 3咁囉...




行完機場, 果晚就返屯門同屋企人BBQ, 完.

多謝收看~

2011年10月10日星期一

high tea@Bubbles Bar

呢排好多野做, 我已經有好幾個星期六返咗公司OT. 有一次流沙包黎咗尖沙咀陪我食野, 於是我就忙裏偷閒, 近近地落咗去公司附近既Bubbles Bar high tea啦~

呢度既high tea有中式同西式揀, $238+10% for 2 persons.










 

2011年10月3日星期一

肉じゃが

我又煮飯啦, 今次整既係肉じゃが(我唔係好知中文應該叫咩...)

食譜參考:
http://cookpad.com/recipe/1301588

材料:
1. 牛肉 200g
2. 薯仔 3個
3. 紅蘿蔔 2條
4. 洋葱 1個 (我今次無落到)
5. 芋絲 一盒
6. 金菇 隨意


調味料:
1. 醬油 3湯匙

2. 酒 2湯匙
3. 砂糖 2湯匙
4. 味醂 1湯匙

5. 水 100ml

步驟:
1. 將牛肉切細, 汆水
2. 薯仔, 紅蘿蔔切件
3. 喺煲度加一湯匙油, 加入薯仔及紅蘿蔔略炒
4. 加入調味料, 芋絲及牛肉, 蓋上煲蓋, 用細火煮15分鐘, 完成
5. (如果唔係即刻食, 係下次翻熱既時候可加入1湯匙醬油, 然後再慢火翻熱)



事後檢討:
1. 我覺得味道算過得去, 不過如果有時間會再參考吓其他食譜
2. 我唔係日本人, 我煮既一定唔正宗架啦, 有煮錯的話請指教