2011年12月14日星期三

雪花秀 Sulwhasoo? 我一定唔會買你既產品囉!!!

我想講, 一個產品/牌子要成功, 除咗佢既產品質素, 價格定位, 市場推廣, 廣告攻勢之外, sellpropro都係好緊要架囉!!!


 


我喺海港城返工, Harbour City Office Club間唔中都會send D e-mail, 話而家海港城某個牌子做緊promotion, 可以憑e-mail去拎D samples.


 


我呢D貪小便宜既OL, 當然會去拎呢D samples黎試吓啦~


 


但我想講, 我去得拎你D samples黎用, 係表示我願意花時間去了解你既產品, 而家係我比機會你, 而唔係我黎向你行乞呀!!


 


D牌子既sell屎真係好好既, 好似之前去拎Clarinssamples, sales會解釋清楚個產品點樣用, 仲示範埋個手勢添.


 


D牌子既sell, 就算無解釋隻產品點用, 都會至少講一句 我地今次送番個XX修護晚霜比你試吓”.


 


最最唔掂既係雪花秀既sell, 不知所謂, 我都已經唔係食飯/放工果D勁多人既時間去, 果次我去到出示張e-mail話我想黎拎samples, 佢個sell屎就咁拎咗我張e-mail, 請等一等都無一句; 然後轉個頭拎個sample埋黎, 就咁離遠過黎比我, 完全無介紹無表情乜都無.


 


, 我而家唔係黎問你施捨呀!!! 就算我用完你雪花秀個sample, 覺得你隻產品係幾咁掂幾咁好用都好, 我都唔會去幫襯你囉!!!!


 


我唔該D公司, 真係想你旗吓產品大賣, 至少都訓練一下你自己D sell屎先啦.