2012年8月31日星期五

大航假期: 賞"沙雕魅力"+嚐"三大特色宴"二天為食純玩團 Day 1 (2012年8月4日)

8月頭, 唔知流沙包係咪自知好耐無陪過我, 竟然無啦啦話8月頭個weekend無job要做, 可以陪我去個2日1夜團喎~?! 

聽就聽人講果D平價大陸團好抵玩, 今次終於有機會去試吓.

本來我地join咗大航假期去東部華僑城, 出發日期係8月4~5日, 我地報團果陣明明都問清楚係成團先報名架嘛!!!

點知佢8月2日傍晚先打黎話唔成團, 有無搞錯呀?? 而家一係就改團, 一係就退錢.
 
由於我唔想參加果D去水上樂園既團, 又唔想去長隆, 所以我就選擇咗退錢.

但係難得流沙包放假陪我去旅行, 如果唔報呢D大陸團, 我地兩個人又唔知去邊好(當時已經係星期五, 都無時間再PLAN/再諗去邊), 於是我就去番大航假期, 求其揀咗一團唔駛玩水既, 團費每人$429.

我地星期六朝早八點喺福田口岸集合, 成個團有四十幾人, 我地喺福田口岸上咗旅遊巴之後, 再要去深圳灣接埋其他團友, 先正式出發.

呢個團主要係去中山同台山, 車程都唔短, 所以間中都要去D中途站比團友去吓TOILET, 但係大陸D TOILET真係... 好得人驚...

睇吓排TOILET條人龍長到...:


我地第一站去食lunch, 今餐名為"開心18秒金獎脆鯇宴", 餐廳叫美味園.



今餐主要係食脆肉鯇, 佢有唔同既整法, 有椒鹽啦, 炆啦, 蒸啦, 同埋火鍋食啦~ 淨係比我地火鍋用既脆魚片, 每一圍都有四碟咁多, 加埋其他餸, 多都根本就食唔晒D野.



個脆肉鯇真係好好食, 好爽口, 無骨, 喺香港完全食唔到, 連我呢D唔食魚既都覺得好好食; 而流沙包呢個鍾意食魚既人, 對呢個脆肉鯇更加係讚不絕口!!  


餐廳出面有唔少攤檔.



好大條鯇魚耶~:



食完飯, 下一站我地去到台山黑沙灣睇沙雕.


點解入沙灘都要比入場費...?:


呢個係"台山第2屆沙雕旅遊文化節"喎... 但係我覺得完全無料到囉, 個場又細, D沙雕又唔靚, 簡直係嘥時間...



話咁快就睇完D沙雕, 但係距離集合時間仲有成粒鐘, 於是只可以喺沙灘影吓相, 呆企呆望呆等...



離開黑沙灣我地就去食晚飯, 今晚果餐叫做"番茄盞農家菜宴".

一枱12人食飯竟然有十幾樣餸, 真係好誇張. 同埋D餸其實都幾好食, 一定唔怕餓親.

右下角果碟就係番茄盞, 其實係番茄中間釀咗個鹹蛋黃再拎去炸完後沾上一D甜甜酸酸既醬, 勁怪...:


食完飯我地就返酒店, 今晚我地住喺台城市中心既高業大酒店主樓. (大酒店...?)

雖然呢間酒店只係四星, 但係間酒店其實好OK, 房間絕對有質素有驚喜, 去唔到五星相信係因為酒店無泳池.



喺酒店放低D野, 睇咗陣奧運, 我地就落咗酒店附近既華潤萬家同步行街行吓.

我地喺超市買咗呢D野, 有我去旅行必買既酸奶:


一打開盒雪糕, 吓? 就咁架咋? 無包裝袋既? 早知就唔買啦, 好似好唔衛生囉...:

 

2012年8月29日星期三

2012年西歐六國十天之旅 -- 後記

總括黎講, 今次黎歐洲無上次咁開心.

一來我已經黎過, 好多地方我已經去過晒;

二來受當時既仆街公司影響, 無啦啦話摺, 打亂晒我D plan, 5月中去歐洲既時候我仲未搵到新工, 當時都驚唔知等幾耐先搵到新工, 所以去到歐洲都完全唔敢買野, 就算見到鍾意都忍手唔買. 我同流沙包兩個人, 去咗歐洲8日(頭尾兩日喺機上), 夾埋都駛唔夠HKD2,000;

三來有比較之下, 硬係覺得美麗華既行程安排麻麻地, 唔夠我之前跟勝景遊咁好;

四來成團人有四十幾人, 我真係唔多滿意... 

另外我地完成旅程 比晒十天小費之後, 流沙包就問:"我地第十天其實已經喺機上面, 無領隊跟, 係自己返香港架喎, 點解我地要比埋第十天小費?", 又係喎, 點解呢? 有無去過呢類團既團友有過相同既疑問?? 

歐洲之旅, 我同流沙包只係買咗同拎咗以下咁多野, 屬於我既野只係左上既Miffy迷你盆栽同隔離既種子, 其他全部都係手信. 而我唯一買既手信, 亦只係右下既奧運紀念bookmark同另一set miffy迷你盆栽囉...



好在去完旅行返來無耐就搵到新工, 但由於我要考牌, 放棄做日本公司, 人工少咗一大截囉...

2012年8月27日星期一

2012年西歐六國十天之旅 -- Day 9 (part 2: 鑽石中心對出公園)

離開風車村, 下一站去到鑽石中心.



由於我三年前已經黎過, 加上我無錢買鑽石, 所以借完toilet之後, 我同流沙包就閃咗去對面既公園影吓相, 墨魚媽就喺裏面買鑽石.

 
 



等一眾團友買完鑽石後, 我地終於可以去食lunch, 今日既中餐我覺得係咁多日以黎叫做最好食既.



食完lunch, 我地參加十天團既團友就出發去機場啦, 其他13天既團友(包括墨魚爸媽同墨魚妹+妹夫)就繼續行程往比利時.


唔好以為呢個係行程之一, 只係途經餐廳經過咋:


去到機場啦, 再見了歐洲~~

2012年8月24日星期五

2012年西歐六國十天之旅 -- Day 9 (part 1: 風車村)

2012年5月21日, 行程最後一天.

今日都係食杯麵, 我唔想再食歐洲早餐啦!: 


今朝先黎到風車村參觀木屐廠同芝士廠, 由於我3年前已經黎過, 所以基本上係超悶... 連示範點樣整木屐我都無興趣再聽一次, 無無聊聊咁周圍遊蕩.


 
多人到吖, 勁多團囉...