2013年2月27日星期三

桂花雪梨水

呢期天氣有D乾, 最好就係煲D糖水潤一潤架啦~

成本: 約$5 (大約4湯碗份量)

資料來源: 頭條日報食譜

材料:
1. 雪梨 3個 $4.8
2. 桂花糖 2茶匙
3. 桂圓肉 少許
4. 南北杏 少許
5. 冰糖 適量
6. 水 1.2公升



步驟:
1. 雪梨洗淨, 連皮切件去芯


2. 滾水下雪梨件, 南北杏, 桂花糖, 桂圓肉, 冰糖. 煲至冰糖完全溶解即成.




2013年2月20日星期三

最好食既carbonara

某日同班friends去咗灣仔既il Bel Paese食飯, 除咗遇上人地話最好食既tiramisu之外, 仲遇上我認為係最好食既carbonara.


 


其實我係幾鍾意食carbonara, 但可惜好難遇上好食既.


 


最驚嚇係有次喺Euro go go叫咗個carbonara, waitress放低一碟白汁火腿意粉既物體, 為免誤會, 我問清楚waitress這碟是什麼東西, 佢答我話呢碟物體係carbonara… O咗咀


 


所以呢次喺灣仔食到勁好食既carbonara, 真係十分之感動, 我下次一定要帶埋流沙包黎!











2013年2月18日星期一

又食Ruby Tuesday


以前喺尖沙咀果間仆街公司返工果陣, lunchtime唔定時(要等D”尊貴既日本人同班廢柴高層食完飯返黎我地先可以出去食囉!!!), 所以我同我同事間唔中會去Ruby Tuesdaytea (, 佢地既tea係三點先開始, 你話我地果陣幾可憐吖…).

 


前排突然好懷念Ruby Tuesday, 於是趁放假同流沙包去食, 不過最衰就係無tea set叫囉無炸薯片食,


 


不過食呢D野又真係好肥仔, 都係間唔中一次半次好啦~~









2013年2月15日星期五

聖誕+除夕前+元旦屋企大餐

屋企樓下間百佳擴充咗, 而家有埋壽司, 活魚賣, 食品既種類亦多咗好多.


 


前排備戰QP, 聖誕假期都只係匿喺屋企溫書, 多得樓下百佳, 我同流沙包好輕鬆咁就可以喺屋企食聖誕大餐.


 


下圖既壽司, 大蝦同牛柳粒, 全部都係樓下百佳買, 總數唔駛兩舊水, ! (當然D蝦同牛柳粒係流沙包親自下廚架啦)



 


跟住無幾耐我地又encore, 唔食牛柳粒, 食西冷, 都係流沙包下廚, 呵呵~~



 



仲有以下呢個元旦大餐
~








 

2013年2月13日星期三

差爆日航酒店HIGH TEA

1229(), 我同流沙包夜晚要一齊去飲, 所以果日就早D出尖沙咀諗住行吓.


 


由於無做定功課既關係, 我地求鬼其就去咗日航酒店既Lobby Lounge諗住坐低hightea, 諗住日航應該都唔差得去邊掛? 2set $368, tea set一上枱, 真係嚇親人, 呢度話晒都係日航吓咶? high tea搞乜好似深圳酒店咁架…?




 


我將張相放上面書, 朋友既留言包括做咩揀日航?”, “美心+茶記”… 真係比班friends笑死.


 


但老實講個high tea set真係超級唔掂, 上層既甜品貨色, 就算係平時buffet我都唔會諗住拎黎試食啦! 真係仲衰過美心西餅喎!! 中間果層竟然有咖喱角, 仲係凍既添, 不如加埋春卷同西多士吖, 咁就成為大快樂下午茶餐囉. Madeleine硬掘掘架, 難食到爆! 最下層既三文治, 個面包已經放到硬晒. 總之成個high tea完全可以用不知所謂黎形容.


 



最後想講, 除咗個tea set似茶記之外, 果度既服務亦都好似茶餐廳咁囉以後都唔會再黎呀!!

2013年2月11日星期一

慶祝結婚週年紀念 -- 勁難食地中海菜 Olea

1227, 除咗係QP既考試日子, 亦都係我同流沙包既結婚週年紀念日.

 


考試場地係博覽館, 我先搭巴士去到機場, 再用五蚊轉搭機場快線去博覽館站.


 


考成點就唔好提啦, 我已經準備定重考架啦


 


考完之後我約咗流沙包喺東涌食飯, 我地去咗Novotel Hotel既Olea食地中海菜.


 


我地叫咗兩個set dinner, main course一個要豬, 一個要鹿肉.


 


先講前菜, 個湯唔好飲囉係得個帶子好食.






main course, 我就覺得好難食勒, 個味麻麻, D拌碟又唔掂






 


甜品有雪糕同sorbet, 流沙包話應該係喺隔離buffet”出黎架喎, 哈哈哈~

2013年2月8日星期五

QP考試備戰

對我黎講, 考試溫書一定唔少得零食, 無零食的話我就好似溫唔到書咁. 所以上次12月考module C果陣, 陪伴我既零食有以下呢一堆






而臨近考試果陣, 我每晚放工/假期都約 考埋同一科既同事一齊溫書, 溫書既地點係麥記, 我地通常每人叫一個餐, 之後再買D薯條/汽水咁就坐大半日喺度溫書.


 


結果係果排塊面勁爆暗粒囉



 

2013年2月6日星期三

Lam Tei Grill – 有情調有質素既餐廳

屋企附近早前開咗間新餐廳, 終於有機會去試吓, 結論係值得一讚.


 


首先我覺得service唔錯, 侍應態度有禮.


 


而食物質素亦有番咁上下水準, 果日既餐湯竟然有龍蝦湯喎, 味道濃郁, 唔係果D難飲既溝水湯. (元朗黎講, 許願樹既所謂龍蝦湯係超級不知所謂, 我已經blacklist咗許願樹呢間餐廳, 唔會再幫襯)


 


我自己就叫咗個鵝肝意大利飯, 我評價一間餐廳既其中一個標準, 就係睇吓佢個鵝肝得唔得, D餐廳唔知喺邊入埋D平價鵝肝, 食落個味完全唔得. (對我黎講, 元朗既Oliva, Mix & Match既鵝肝都係唔得既; 只有呢間同埋Savour Café既係OK)


 


價錢都算合理, 食扒食肉既話佢都係百零二百蚊一個main course, 加幾十蚊可以轉餐跟沙律餐湯同餐飲.




2013年2月4日星期一

即時變白snail cream


我去做facial果度入咗批新貨, snail cream, 話搽咗可以令膚色即時變白喎, 我貪得意買咗支返屋企玩吓, 第一時間梗係搵已經曬到無可再黑既流沙包黎試吓.


 


簡直係最佳既before after, 哈哈~